Thursday, October 29, 2009

Julmusik

Nu sitter jag här, den 29 oktober, och lyssnar på julmusik.
Det är så sjukt mysigt! I vanliga fall brukar jag vänta till kanske december, eller tidigast mitten av november innan jag börjar få lite julkänslor och lyssna på julmusik. Men av någon anledning har jag inte kunnat vänta i år. Så här sitter jag med Relient Ks album Let it snow baby... Let it raindeer i hörlurarna. Jag sitter här och fantiserar om att gå runt i stan och se alla stressa förbi medans snön sakta singlar ner.... Själv går jag där och är helt lugn men julmusik i öronen och en otrolig julfrid som bara myser.

Förmodligen har jag en väldigt romantiserad bild av julen, som jag har om allt annat. Men jag kan inte låta bli att bara drömma mig bort om allt som är så fint och mysigt. So don't judge. :)
... Jag måste julpynta i mitt rum!

Kram!

No comments: