Monday, October 19, 2009

Shoppingsugen!

Nu kommer mitt tredje inlägg på raken... Varför är det så att när jag väl har någonting att skriva om så kommer all min inspiration på en och samma gång? Jag har till exempel ett till inlägg på G i mitt huvud, men som jag sparar till en annan gång istället...

Hur kommer det sig att man hittar saker när man inte planerat att köpa det? Fina 50 kronors tröjor på Vila t.ex. och 50% rabatt tunikor på Monki? Det är nästan så att jag funderar på att åka in till stan på onsdag, eller kanske till och med imorgon bara för att handla lite. Jag är på ett extremt shoppinghumör just nu...

To buy or not to buy, that's the question... (Evelina håller upp tröjan)

Nighty nighty!

2 comments:

Elin said...

Jag håller med dig! Det är alltid så!

Evynina said...

Åhh,så snygg man är...NOT!