Friday, May 01, 2009

lots of new stuff

Nu har det hunnit hända mycket! Jag orkar inte säga allt, så det blir punktform :)
  • Jag åker till Rågsved och träffar Alice. Skulle fira valborg, men det blev inte så lyckat. Käkade pannkaka hos Anna och åkte sen hem
  • Alice och jag pratar om hur hela dagen försvinner om man sover för länge
  • Alice och jag snackar halva natten
  • Vi vaknar klockan tolv på förmiddagen (hur var det nu med att sova bort halva dan...?)
  • Under natten blev jag faster åt världens sötaste Noah (bild kommer inom kort)
  • Åker till Södersjukhuset och hälsar på de nyblivna föräldrarna Fredrik och Rebecka
  • Young Desciples och sen utdelning av biblar på plattan

Nu lät allt det där otroligt tråkigt.. Men jag är lite för seg för att orka utveckla det :)

Kram!

No comments: