Wednesday, May 27, 2009

Onsdag

Min syster har så nåderikt skänkt mig 20 minuter vid datorn.
Det är så när man bara har en dator i huset och någon har skolarbete. Lyckligtvis är i princip allt mitt skolarbete över, det är bara lite franska på fredag och ett mindre prov på måndag. Underbart...

Nya kläder kom idag också! Jag och syster skickade efter från H&M för någon vecka sen och idag kom det. Som vanligt ser Thessi bra ut i allt, jag lyckades i alla fall få en snygg jeansjacka, och shortsen sitter möjligtvis bra.. Lite tveksamt. I allt annat ser jag konstig ut. Men jag antar att det blir så när man skickar efter.

Idag delades det ut biblar från oss i Ny Generation-gruppen. Diskussioner blev det också. Jag tycker att det är sjukt intressant med sådant. Man lär sig så mycket och hör sina argument bättre när man säger dem högt ut. Jag kan inte säga att jag är grym på att diskutera saker, väldigt ofta klantar jag bara till det och blandar ihop allt, men det är kul ändå.

Nej, nu kommer syster snart och knycker datorn.
Kram på er!

1 comment:

Helena said...

It's ooon! Argumentera är bäst! (jag har kommit på ett till som är sjukt genoomtänkt!) :)