Thursday, May 28, 2009

Skrivtorka

Jag ska ge er en uppdate på Mariannes tv-tittande. Det började med att hon följde one tree hill, sen blev det greys anatomy, och nu även gossip girl. Jag kan med stolthet säga att jag har haft ett finger med i spelet(okej, madde hade väl lite mer med det att göra.. ). Hon är numera helt fast i serierna och lever sig in i dem, som en riktig tjej.

Har jag sagt att jag fått sommarjobb förresten? Helt underbart! 3 veckor i sommar på ett dagis i Sorunda. Det är bäst att jobba på dagis på somrarna. Då sitter man bara ute och ser till att barnen sköter sig som de ska. Dessutom är det bara ca 10-15 minuters cykelavstånd, så då får jag lite motion på köpet.

Jag har kommit till en skrivtorka. Jag vet inte vad jag ska skriva om eller fylla min blogg med. Det känns lite sorgligt... Vad ska jag göra?

Kram!

1 comment:

Hannes said...

SKRIV OM HÅRET SOM FÖRFÖLJER DIG :D