Saturday, May 02, 2009

Trött

Nu är jag så otroligt sjukt väldigt trött. Ändå sitter jag uppe. Jag... måste... kolla... sl... och sen blir det nog lite msn också :) Det är jobbigt att varje helg känns som sommarlov, jag är verkligen redo för lovet..

Men, men. Imorgon är det upp och hjälpa till med äventyrsskolan, och sen ska alla barnledare träffas efter mötet inför G12 konferensen, så det blir en lång dag imorgon, liksom idag.

Idag var det ju Jesusmanifestationen. Riktigt kul var det, och strålande väder. Först humlegården där jag passade på att sola, tyvärr fick jag ingen färg, och sen gick vi hela vägen till kungsan. Det blev lunch/middag på burger king och sen satt vi uppe vid en kyrka på gravarna (ush vad hemskt det låter) och lyssnade.

Som sagt är jag väldigt trött, och jag ber om förlåtelse för de senaste dagarnas tråkiga inlägg. Jag ska bättra mig, jag lovar.

Kram!
Pinsammast idag, haha, för pinsamt för att ens berätta...

No comments: