Tuesday, May 05, 2009

Jag vill inte, jag vill inteeeee

Jag drar ut på pluggandet... Men jag ska, jag lovar :) Först en liten lista, jag älskar att fylla i sånt! :D


Favoritgodis: Choklad, och mer choklad

Coolaste stad du har besökt: Boston, Sarajevo och New York

Action eller Skräck? Hjälp! Inget av dem. Ge mig en chick-flick :)


Vill bli när du var liten: Haha, bibliotikarie. Jag läste så otroligt mycket då att jag tyckte det var självklart. Nu har jag ändrat mig en aning.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Ärligt talat kommer jag inte ihåg någonting från mellanstadiet... I högstadiet satsade jag jättemycket på plugget och var i kyrkan. Något jag fortsatt med

Vad är du beroende av? Choklad, och min bibel. Jag har med mig den överallt.

Dagens roligaste händelse: Den här dagen har inte varit så rolig... Igår var det dock när jag funderade på varför jag inte kom igenom spärren, och upptäckte att jag glömt ta fram kortet.

Dagens tråkigaste händelse: Hela dagen har varit lite konstig faktiskt...

Dagens humör: Ganska nere, men nu är det bättre :)

Vilka tv-program följer du? Cityakuten är jag galen i, sen vill jag otroligt gärna ha alla säsonger av Gilmore Girls.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag oftast inte tar åt mig dåliga saker som händer, jag är lite som en gås

Vad gillar du minst? Att jag tappat hela min disciplin jag hade i nian

Vad är det roligaste du vet? Att få hjälpa andra

Har du något motto? Svårt, jag har glömt vad det var. Men jag kan ta det jag skrev för någon dag sen: "Glädjen sitter inte i frånvaron av omständigheter, utan i närvaron av Gud"

Hemlig hobby? Hemlig och hemlig... Jag tycker om att "scrappa"

Något vi inte vet om dig? Jag läser blondinbellas blogg då och då.. (den här listan kommerfrån hennes blogg... Hahaha)

Vad ångrar du? Jag ångrar att jag sårat vissa människor...

Vad önskar du? Att jag kunde få tillbaka den där disciplinen

Vad klarar du inte dig utan? Choklad och min bibel, som sagt

Vad gör du helst en vardag? Tar det lugnt med vetskapen om att inte ha något plugg

Vad gör du helst en lördagskväll? Tittar på en bra film

Vad har du mest av i din garderob? Jag har väldigt lite av allt i min garderob... Men jag antar att det är olika t-shirtar....

Drömjobb? Ett jobb där jag får resa mycket


1 comment:

Unknown said...

Victory, you are simply lovely! Like your blog. I would love to meet you. Well at least for the network that is possible.


Visit my blog.

http://zar-novo.blogspot.com