Monday, May 11, 2009

Tandläkarskräck

God morgon!
Idag ska jag till tandläkaren i Nynäs, vilket gör det lite onödigt för mig att åka till skolan. Jag får vara hemma och skriva klart samhällsuppgiften och göra den där labbrapporten som ska in imorrn. Jag vill verkligen inte gå till tandläkaren idag, jag har en sån sjuk tandläkarskräck. Jag vet inte varför riktigt, men jag mår illa av tanken på att någon kommer stå och gräva i min mun med sina plastbetäckta händer. De kommer skrapa och greja och bläää. Doktorer och läkare har jag också svårt för... Varje gång jag ska dit så går pulsen upp och jag blir så otroligt nervös. Mamma måste följa med idag till tandläkaren, jag klarar det inte annars.. Heh, patetiskt huh?

När jag kommer hem fortsätter plugget, lyckligtvis har jag en Ben&Jerry's cookie dough hemma som jag kan smälla i mig. Pluggmusik är James Morrison - Please don't stop the rain

Kram!

No comments: