Wednesday, May 13, 2009

Matte nationella

Goood mooorgoooon!

Som vanligt var jag sjukt trött idag när jag vaknade. Men det var bara å pallra sig upp, tyvärr. Det är första delen i mattenationella idag, vi får se hur det går... Men jag läste det grymma bibelordet imorse: Räkna med Herren på alla dina vägar. Jag tycker ju då att det där "räkna" passar in väldigt bra idag, för på nationella måste Gud va med mig, för seriöst, IG i nian på nationella är inte det roligaste.



En ganska sen dag blir det idag också... Efter skolan drar jag in till stan och klockan sju är det bön i kyrkan. Jag vet inte om jag kommer gå på den, jag får se, det kanske är lika bra att gå på den när jag ändå är inne i stan.. Fast å andra sidan har jag lite plugg å göra.. Äh, jag får se.



Kram!
Wish me luck!

No comments: