Sunday, May 03, 2009

Lycka?

Jag har med fasa sett hur besöksstatistiken blir mindre och mindre för varje dag. Aaaah! Men vad var det jag sa för ett tag sen egentligen... eh... inte beroende av besöksstatistik... I guess I was wrong.. Lite beroende är jag :)
Nu närmast ska jag göra engelska som redovisas på tisdag, och så måste jag förbereda el cell. Lyckligtvis har jag kladdkaka som ska ta mig genom denna hårda kväll. Hah :P

Jag måste säga att jag är väldigt glad. De två senaste dagarna har varit uppåt och nu känner jag mig helt enkelt lycklig. Att vara lycklig är nog den härligaste känslan som finns. Vad är lycka för er? Är det att ta en glass på stranden, att hålla handen med någon speciell, eller är det när allting går bra? Lycka för mig är allt det där, men jag tror inte att alla omständigheter måste vara rätt för att man ska vara lycklig. Vissa saker kan till och med vara ganska krångliga, men det går att vara lycklig ändå.

Så kram på er!

1 comment:

Helena said...

lycka för mig är, att (bara) vara i en bra stund!