Thursday, May 07, 2009

Tooorsdaaaag

Du förstår inte hur hungrig jag är just nu. Det är ganska sjukt vad hungrig jag är. Frukost åt jag halv sex, lunch vid elva och nu för fem minuter sen stoppade jag i mig en av mormors nybakta bullar (hiiimelska), en skorpa med chokladbitar i och en banan. Jag behöver maaat! Jag tänkte dock vänta med att äta tills min älskade syster kommer hem. Jag ska nog tvinga henne att sitta och äta med mig, hon behöver ju också mat :D

Engelska nationella gick väldigt bra faktiskt. Det var inte alls så svårt som jag tänkt mig. Jag blev klar först med läsförståelsen, 45 minuter innan sista inlämningstid. Det kändes lite läskigt, men otroligt bra. Vad jag vet fick jag ungefär 2-3 fel, vilket inte är så farligt. Drömmen hade varit alla rätt, jag läser ju ändå engelska B parallelt, men som någon sa, så är jag för hård mot mig själv, så jag antar att jag är nöjd. Imorgon är det nationella i engelska B, något som antagligen kommer vara svårare. Jag hittade dock ett övningspapper inför just nationella i engelska B på golvet vid skåpen, som var oskrivet, å jag menar... Finders keepers :D


Just nu vill jag prata i telefon med någon...
Call me? :)

Kram

No comments: