Wednesday, May 06, 2009

osammanhängande tjaffs..

Ibland tycker jag att jag är ganska dålig. Särskilt när det enda jag gjort på en dag är sitta vid datorn. Ush... Jag har visserligen jobbat lite på samhället, men långt ifrån så mycket som jag önskar att jag gjort. Marianne är ju typ klar... Uppmuntra mig någon?

Den här veckan blir det tre mornar när jag ska upp halv sex... That sucks. Idag var en sådan dag, imorgon är det nationella i engelska a, och på fredag nationella i engelska b = två halv sex mornar till....

Just nu är jag ganska trött.
Fast idag har jag varit glad.
Det var kul när vi stod ett gäng (eeh, fem pers) vid rondellen och bara garva... Helenas garv äger. Haha.


Nej, nu ska jag... jag vet inte.. Tänka :D
Kram!

1 comment:

Helena said...

Hahaha!! Så smickrad jag känner mig ;) och som sagt.. 100% av mina garvtillfällen var inte seriösa :D