Tuesday, May 12, 2009

Tisdag

God morgon vänner!
Nu ska jag snart sätta på solglasögonen och kila ner till bussen. Det är en underbart solig morgon idag. Men jag hade hellre legat kvar i sängen ett tag till. Jag funderade allvarligt på att försova mig med flit idag. Engelska är första lektionen och jag tror inte vi i engelska B har något speciellt att göra... Men men, det är alltid bra att vara där I guess.

Lång dag idag, jag kommer hem runt nio och kommer lägga mig direkt. Ingen data, ingen tv... Det är mattenationella imorgon, och även om jag gett upp hoppet om att få bra betyg så skadar det inte att få en timmes extra sömn.

Jag skriver väl mer i skolan, annars hörs vi imorrn!

* * *
Sitter i skolan just nu, blogger krånglade och inlägget jag skrev ovan publicerades aldrig... Suck. Hoppas på bättre lycka den här gången då.

Kram!

No comments: