Thursday, May 21, 2009

Utmanad av Helena (eskaton.blogg.se)

Okej, sju random saker om mig själv...

1. Mina händer är oftast väldigt kalla

2. Jag älskar att läsa böcker

3. Jag är sämst på att bestämma saker. Jag lider seriöst beslutsångest

4. Mitt första ord var Halleluja. En gång när pastorn under ett söndagsmöte gjorde en konstpaus kunde man höra ett litet barn från barnvagnsutrymmet skrika: "Hallelujaa!", detta lilla barn var då jag...

5. Förut lyssnade jag mycket på rock. Nu har det istället övergått till mer soul och lugnare rock

6. Varje gång jag ser ett x2000 tåg får jag ett otroligt sug att åka någonstans. Jag älskar att åka tåg.

7. Jag älskar romantiska filmer. Och klyschor. Att älska klyschor är dock inte alltid något positivt eftersom man har en förutbestämd föreställning om hur saker ska vara, kännas och gå till. Riktiga livet är inte alltid så klyschigt som jag önskade att det skulle vara.

Nu är det min tur att utmana! Så jag utmanar:
Hanna (sweetparty.blogg.se)
Evelina W (evynina.blogspot.com)
Elin F (elinfreiman.blogg.se)

Kram!

No comments: