Thursday, May 14, 2009

Jag är lite trött...

Just nu sitter jag och Helena och är höga på den här låten: http://www.geocities.com/vombata2000/australien_k.htm Australiens nationaldjur är det du kommer att få äran att lyssna på (Helena tycker jag ska skriva "till", men det tycker inte jag...)

Tänk dig massa australienare på Sydneys gator som går och dansar till den här låten, visst blir man glad?! Någon borde sitta och filma mig, jag sitter här och slänger med huvudet i takt till musiken, axlarna hoppar upp och knäpper med fingrarna, och Helena skriker "Oh yeah! Come on!" Märks det förresten att jag är väldigt trött?

För att muntra upp er tänker jag visa er en bild.... Fin va?
Kram :)


2 comments:

Elin said...

nä stackare... jo men det kanske jag gör... jag ska träna innan, men jag hör av mig

Helena said...

wohooo, walking on sunshine wooooo, walking on sunshine! Det bor ett sånt där fint djur i oss alla :)