Sunday, May 17, 2009

Innehållsrik helg

Hallå!
Jag ber om ursäkt för bristen på inlägg den här helgen. Det har varit en grymt bra konferens i Eriksdalshallen hela helgen. Det har varit riktigt bra, men nu är jag som resultat helt slut i huvud och kropp. Konferensen började i fredags kväll, och över natten sov jag hos en kompis eftersom jag skulle vara i kyrkan klockan åtta på lördagen för att ta hand om barn. Jag drack nästan två energidrycker den dagen, vilket ledde till en väldigt hyper Victoria, som sen helt plötsligt, runt tolv snåret blev megatrött och väldigt flummig... Hah.

Just nu sitter jag och skriver på en bokanalys som ska in imorrn. Blä! Jag förstår inte vad det är med våran samhällslärare och uppsatser. Hon är typ kär i dem och vill att vi ska få samma känslor för dem som hon... Hon är en riktigt bra lärare, men hon har en otrolig förkärlek till vissa saker...

Nej, back to buissness.
Kram!

No comments: