Friday, November 13, 2009

Trötter

God morgon!
Igår när jag kom hem ställde jag mig direkt vid spisen och stekte upp pannkakor. De blev misslyckade. Det var något fel på smeten. Så jag experimenterade lite med dem, la i bananskivor och i slutet kakao och lite socker. Det blev helt ok. Bananpannkakorna var goda med sirap på. Men nog om mina pannkakor. Jag orkade inte skriva när jag kom hem igår helt enkelt. Jag låg och degade framför tvn med mina pannkakor och slötittade på Criminal Minds, Glee och lite annat.

Ikväll är det ungdomsmöte som vanligt. Härligt. Young Disciples innan dess också.
Juste! Måste berätta att vår historialärare närmast tvingade oss att ta vaccinet igår. Han pausade oss mitt under provet och fick oss sedan att skriva antingen ja eller nej på provet om vi skulle vaccinera oss. Han ska göra en "sociologisk undersökning". Han slår nämligen vad om att de som skrev nej är de som kommer få sämst resultat på provet, och de som skrev ja kommer få bäst resultat. Själv skrev jag nej. För jag är inte säker på om jag ska ta det. Jag har dock kommit på ett sätt att "knäcka" honom. Om det är så att jag får dåligt resultat så kommer jag vaccinera mig, och om jag får bra resultat så låter jag bli. Fast jag vet inte om det kommer bli som jag vill, mamma kommer nog tvinga oss att ta vaccinet oavsett...

Ah, well. Solen sken idag för första gången på väldigt länge.
Kram!

2 comments:

Evynina said...

hahaha,Yeah go Victoria! Knäck honom!!! Jag vet att du kommer få bra på provet, du är ju bara BÄST!;) <3

Elin said...

Hahaha, det är bra Victoria! Lite rebeliskt av dig ;)
Love