Saturday, November 28, 2009

Dagen i bilder

Det här blir det jag ska plugga till idag. Mest matten och historian.. Och jag kan inte direkt plugga till hudläkaren.. Hehe.

Sen måste jag dammsuga bort min flugkyrkogård i rummet. Av någon anledning har alla flugor inte dött utan tar sig in i vårat hus, och MITT rum. Och sen surrar de runt i taklampan i en-två dagar innan de lägger sig för att dö på MITT golv. Sen går jag runt och försöker undvika att trampa på dem, vilket inte lyckas utan gång på gång hör jag ett litet kras under mina fotsulor. Uuuh, jag blir lika äcklad varje gång.

Och medans jag ändå håller på att lägga upp bilder kan jag visa mina otroliga pannkaksstekar-skills. De blir alltid lika vackra. Jag säger som min syrras kompis: "I got skills they're multiplying"

Nej, back to reality.

Varför blir jag aldrig medbjuden på något?
Är jag så tråkig...?

1 comment:

Helena said...

1. sv: .. Asså. Du får nog gå med på ett massbröllop i såna fall ;)

2. om minitexten: ibland är inte kompisarna de rätta.. Men det är svårt att avgöra, speciellt om man är mitt i det.. :S Men tråkig? nej. Det tycker jag verkligen inte!