Tuesday, November 24, 2009

Finally!

Nu kan jag tillslut meddela att ULS uppgiften äntligen och finally är inlämnad. Jag är fri! For now anyway...

Fikat med Josefin var verkligen supermysigt. Vi satt och pratade om klassen, folk som förändrats, lite minnen, framtidsplaner m.m. Needs to be repeated :) Tyvärr var jag helt borta och lyckades inte fånga henne på bild. Det får bli nästa gång helt enkelt.

Nej, jag känner att det är dags för mig att lägga mig i sängen. Mitt huvud och hela min kropp värker av trötthet, och imorgon måste jag verkligen vara i skolan på morgonen eftersom vår grupp måste öva på vårat Shakespeare drama vi ska framföra på svenskan på fredag. Shakespeare liksom, ofta vi kommer att lyckas med det. Men nej, nu ska jag vara positiv :)

Vi ses och hörs imorgon.
Kram!

1 comment:

Josefin said...

Det var absolut en jättetrevligt fika! Kul att ta igen lite :) det måste vi göra om!

Kram Josefin