Tuesday, November 24, 2009

Tisdagens schema

Så, nu sitter jag i skolan och har en relativt lång dag framför mig. ULS blir den första lektionen innan lunch, sen blir det för mig och Marianne att äta fort för vid elva kommer Ny Generation och hälsar på vår kristna skolgrupp här på skolan. När det är klart blir det en till ULS lektion, vi har nämligen dubbeltimmar på tisdagar, efter det är det mattelektion. Halv fyra ska jag vara inne i stan och träffa min gamla klasskompis Josefin som jag inte träffat på snart ett år. Vi ska ta en fika på café Fåtöljen och bara prata och se vad som händer i varandras liv :) Så det blir mysigt.

När jag kommer hem sen måste jag göra klart ULS uppgiften som jag gav upp på igår och skicka iväg den. SEN ska jag sova, för jag är extremt trött just nu och kommer förmodligen vara ännu tröttare ikväll. Jag behöver mer sömn än 6 ½ timme...

Nej, dags att gå på lektion.
Kram!

No comments: