Thursday, November 19, 2009

Tråkig dag

Som vanligt på torsdagar sitter jag i datasalen. Idag har jag däremot varit lite mer effektiv och jobbat på ULS uppgiften vi har till på tisdag. Vi ska skriva om funktionshinder.
Det är så tråkigt, det har inte hänt något roligt alls idag, och ikväll kommer jag hem halv sex. Lyckligtvis är det studiedag imorgon vilket betyder att jag får långhelg. Men sån här tråkig fakta tror jag inte att ni är intresserade av riktigt... Förhoppningsvis händer det något på musikalövningen idag som är värt att berätta om när jag kommer hem.

Juste, jag åkte in till stan igår. Ungdomarna i kyrkan skulle nämligen träffas och bjuda in folk till vår konsert vi ska ha den 11 december. (En konsert DU borde komma på. Ask me about it!) Men precis som jag misstänkte så var det inställt, så vi bad istället och sen drog vi på mcdonalds.

Nej, nu ska jag till skåpet.
Vi ses!

No comments: