Monday, November 30, 2009

Tiden är inne för att börja plugga

Hejs Svejs!
Igår hade jag tänkt att uppdatera om att jag stannade kvar i skolan ett tag till och åkte bil hem. Men jag glömde det. Inte för att jag tror att ni direkt bryr er, men för mig känns det bättre om jag uppdaterar lite oftare om vad som händer. Ah, well.

Idag slutade jag 20 minuter tidigare och tack vare det kom jag hem en hel timme tidigare också. Rejoice! Så efter att ha bäddat och dammsugit åt farfar som kommer ikväll, och även hjälpt mamma med julgardinerna sitter jag här och ska snarast börja plugga på historian och matten. Lite av varje sådär.

Bilder från Thereses dans och teater uppvisning på Kulturama igår. Therese är längst till höger, och inte alls så kort som hon ser ut. :)

1 comment:

Elin said...

Är alla jättar på kulturama? Therese ser ju så kort ut ;)