Saturday, November 21, 2009

Sooleen!!

Jag är helt förundrad. Solen skiner och himlen är blå. Är det möjligt? Jag känner mig som Tummelisa efter en hel vinter i mullvadsriket. 3,8 soltimmar har det varit under hela november. Snacka om att vara svältfödd. När jag vaknade i morse av solen var jag helt chockad. Jag var så chockad att jag gick upp ut sängen direkt. En sån här härlig dag kan jag ju inte sova bort.

Det här blir en dag att ta det lugnt på. Det blir lite städning (som vanligt, tyvärr kan jag inte komma ifrån just den biten), promenad i skogen och förhoppningsvis åker vi ner till Nynäs för att köpa vinterskor åt mig. Det börjar kännas lite jobbigt att ha på sig ett par sjaskiga gympadojor.

Ungdomsmötet igår var grymt då Roy Fields kom. Han är en lovsångsledare från USA och mötet höll på i ungefär 4 timmar. Lovsången höll på i kanske 2 ½ timme. Helt galet. Men bra var det :)
Och så måste jag bara säga att New Moon var faktiskt riktigt bra. Jag och min syster svävade på moln efteråt. Jacob är så sjukt snygg :)

Vi ses!

No comments: