Saturday, November 14, 2009

Lång dag!

God kväll!
Efter en lång och otroligt grym dag i kyrkan sitter jag här. Undervisningen i kyrkan idag var verkligen grym, och trots att jag kände mig sjukt trött och en begynnande förkylning så piggnade jag till och var vaken på alla pass. Amazing. Väl hemma blev det soppa och baguetter tillsammans med Fredrik och Rebecka och en liten förkyld Noah. Plutten. Han nyste och smågnällde hela tiden.

Så, imorgon bär det av till kyrkan igen. Helt awesome! Och jag tror faktiskt att jag ska trotsa helg-normen och krypa till sängs tidigt idag. Jag känner att jag börjat bli lite rebellisk av mig ;) Hah.

För övrigt var jag nördigt sugen på pepparkaksglass idag. Men tror du att ica i Ösmo hade min pepparkaksglass i frysen? Nej. Så jag fick vara utan. Jag var butter hela vägen hem sen. Snacka om i-landsproblem. Snart ska jag ha min pepparkaksglass. Soon, veery soon. Till råge på allt så skulle jag ladda upp en bild på min älskade glass, men bilden är bara svart. Depressing. Nej, nu ska jag nog kanske natta mig själv.
Puss!

No comments: