Saturday, November 07, 2009

Konsert imorgon!

Superhärlig dag! Det blev en tidig morgon för mig då jag åkte iväg till kyrkan för att hjälpa till på mellanstadieencountern som var idag. För er som inte vet vad det är så är det som ett dagsläger, ibland dock över en helg, när man får undervisning och möta Gud. Helt underbart. Barnen blev verkligen berörda, och vi ledare också.

Sen åkte jag hem till mamma och Thess och hade lite myskväll med tacos (igen... det bjöds på tacos i kyrkan också...), choklad, glass och nachochips. Så nu känner jag hur hela min mage är uppsvullen. Precis som vanligt då på helger. Jag måste verkligen sluta upp med mina frossor... Hah. Onyttighetsfasta kanske? ;)

Imorgon är det kyrka och sen blir det Kirk Franklin konsert! Helt sjuukt nice. Förra året i Örebro var den bästa konserten jag någonsin varit på, och imorgon kommer han igen. Jag tror jag döööör! Dessutom kommer Samuel Ljungbladh vara förband. I löööv it!



Smakprov från Kirk Franlin konserten förra året, och Samuel Ljungblahd när han var med på Så ska det låta tidigare i år. I seriously can't wait.

Nej, nu ska jag susselinussa och försöka smälta maten som jag stoppat i mig idag. Jag kan gissa att det inte kommer bli så mycket bättre imorgon.

Kram!

1 comment:

Helena said...

Låter sjukt bra! Publiken låter som värsta gospelkören bara den liksom :)