Thursday, November 26, 2009

Torsdag

Hej svejs i lingonskogen!
Imorse försov jag mig. Vilket kanske är ganska förståeligt i och med att jag var så sjukt trött igår. När klockan ringde imorse så stängde jag av den och somnade om direkt. Sen vaknade jag två timmar senare och fick stressa mig igenom morgonen på 20 minuter för att hinna med bussen till nästa lektion. Men det var lätt värt det. Jag är mycket piggare idag än jag varit på hela veckan. Sömn är verkligen underskattat.

När jag kommer hem ikväll då blir det att baka tror jag till mina tjejer i cellgruppen, om inte mamma köper något idag. Anyway, förhoppningsvis kommer jag inte hem sex ikväll heller, utan en halvtimme tidigare. Men jag får se.

Nej, time to go typ.
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

tycker du om skolan/din klass, och vad är ditt tips till en skoltrött cheej? :)
kram