Sunday, November 29, 2009

Dilemma

Just nu sitter jag på gamla grundskolan och väntar på att åka hem. Jag vet inte om jag ska åka kommunalt eller bil. Lätt val kanske ni tänker, bilen duuh! Saken är bara den att om jag åker kommunalt så kommer jag hem minst en timme tidigare än om jag åker bil. Och just nu känner jag lite för att åka pendeltåg och mysa. Jag ska nog ringa mamma och höra vad hon säger. Förmodligen kommer jag inte bli så mycket klokare eftersom hon bara kommer säga: "Gör som du vill, det spelar ingen roll." Men det känns ändå bra att överlägga med någon.

Aaanyway. Idag efter söndagsskolan åkte jag och pappa till Kulturama för att se på en uppvisning som Therese är med i. En timme av dans, sång och teater och de var väldigt duktiga. Bilder kommer senare.

Nej, tillbaka till mitt dilemma. Jag måste ringa mamma.

No comments: