Monday, November 16, 2009

Helt i onödan

Hejsan svejsan!
Svininfluensa pappret som jag skrev och la ner hela min själ för visade sig vara helt, totalt onödig. "Nej, ni skulle bara läsa och reflektera över den. Men nu när ni har gjort den kan jag ta in det, fast jag kommer inte betygssätta". Nehej ne. Det känns ju alltid bra. Två sidor blev det. Helt i onödan. Framöver ska jag börja fråga Gud hur mycket arbete jag ska lägga ner på läxorna så kanske jag slipper det här.

För övrigt hittade jag jordens finaste klänning idag. Helt underbart söt. Den kommer användas lite då och då, men framför allt sparas till jul :)

Annars såg jag ut såhär idag, känner att det är lite fjortisblogg över att lägga upp vad jag hade på mig idag. Men notera följande: Jag skriver inte var jag köpt sakerna, och jag har inte sagt "Dagens outfit". Jag tyckte bara att när jag ändå höll på att fota saker, så kunde jag lägga upp en bild på mig själv. Jag lovar att inte bli fjortisbloggare :)

Kram!

1 comment:

Elin said...

Sv: Tro mig, idag såg jag ut som ett ;)
Nämen du vad söt du är! :D och riktigt fin klänning där. Tycker du borde ha mer sånt ;) <3