Wednesday, November 11, 2009

Onsdag

Sitter i skolan och pluggar det sista på historian. Ett tag kändes det som jag ändå hade relativt bra kläm på det hela. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tänka. Det är inte så att jag gått och glömt bort allt, nej nej, det känns bara som jag inte kan det tillräckligt bra. Jag hatar den känslan. För dessutom så orkar jag inte läsa igenom alla 52 sidor igen. Jag orkar bara inte. Det blir skumläsning och hoppas på det bästa. Jag vill seriöst ha MVG i slutbetyg ju! Nej, skumläsning it is, det bara måste gå bra!

Mycket sömn blir det inte i natt heller eftersom jag ska in till kyrkan, kommer hem runt tio och ska upp halv sex imorgon. Blä.

Juste, jag har valt individuella valet inför trean. Det blev (självklart) engelska C som förstahandsval och teckenspråk för hörande som andrahandsval. Teckenspråk skulle vara väldigt kul att lära sig faktiskt.

Oh well, vi hörs imorgon!
Kram!

No comments: