Wednesday, June 17, 2009

Snabbgenomgång

Slänger in ett snabbt meddelande såhär på kvällskvisten.
Idag kom jag hem runt fyra och åkte direkt in till stan för att titta på en showuppvisning min syster var med i. Hon har gått på något sorts artist dags-läger de senaste fem dagarna, och idag var finalen. Efteråt drog vi till Donken. Det var första gången på flera månader jag åt där, och jag förstår varför. Magen känns inte alls bra efteråt.. :S

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja med balsammetoden. Min hårbotten är så otroligt torrt och slitet och jag vill få fram mina lockar. Så nu ska jag se hur det går. :) Jag orkar inte förklara vad det går ut på. Så antingen får ni fråga eller gå in på den här hemsidan och läsa mer:
http://www.lockig.se/?q=node/8

Så, in i duschen, och sen lyssna på röstmeddelande <3

Kram!

1 comment:

Elin said...

Har du börjat med balsammetoden? Jag höll på med det förut men slutade...

Saknar dig vackra Victoria!