Sunday, June 14, 2009

Nyttiga Victoria (?)

Den här helgen har nog varit bland den onyttigaste i mitt liv, och jag har en känsla av att nästa helg inte kommer att bli bättre då det är midsommar. Det började i alla fall i fredags med marshmallows på förmiddagen, och sen på kvällen blev det, as you know, glass, en halv Fazer mjölkchoklad och chips. Lördagen var inte bättre då jag käkade upp resten av chokladen och dessutom kom min käre far hem med ännu mer choklad, så där blev det två rader marabou. Idag har jag redan hunnit dricka ett glas o'boy, käkat en glasspinne och tårta. Mmm vad otroligt nyttig jag känner mig. Not.

Jag bara känner hur otroligt intresserade ni är av mina ät-vanor. Sorry, men jag behövde skriva av mig.

För att göra det här inlägget en aning roligare ska ni få läsa en till historia av samma slag som den jag skrev tidigare. (Ni vet, man skriver en mening, viker sidan och nästa person fortsätter på meningen, osv.) Den här blev skriven idag på äventyrsskolan av Emma och mig.
Det var en gång en apa
som Petra åt upp på 5
sekunderna tickade långsamt eftersom
gubben Noak gubben Noak var en heders-
man som dansade tango. Han svängde på
rupan är målad i regnbågens färger,
fint. Hennes hår var guldigt och läpparna
röda blåbär är goda
grejer. Men ibland tycker han bättre
om jag fick 1 miljon dollar skulle jag köpa en
korv med bröd! skrek Pelle
argt gav han mig två
kramar är mysiga tyckte Pelle ocksp.
En morgon dog jag
inte trampa på bajset.
Men är samma sak som
killar. Hon stirrade på dem med
stora tår har stora
naglarna klöste henne i armen.
Och det var sagan om apan i trädet.

Kram!

No comments: