Monday, June 22, 2009

Min fina helg

Hallå hallå! Sitter här efter en lång dag på jobbet (8 ½ h), lite middag och glass med jordgubbar.
Jag har haft en helt underbar helg. Midsommar började som beskrivet tidigare, och sen drog jag och Thess in till kyrkan där runt 200 ungdomar samlats för att ha en midsommarhelg med Gud och varandra. Under fredagskvällen var det först två pass, och sedan grymmaste festen. Det bjöds på chilenska piroger, sallad, läsk och gräddtårta, och galna tävlingar. Jag önskar verkligen att jag haft med mig kameran. Lördagen var fylld med pass av olika slag och kvällen bjöd också på fest med grillparty, chips och godis, och danstävlingar. Jag och syster kom i säng runt ett på natten.

Igår bjöd älskade bror Michael och hans flickvän Johanna mig och Thess på grönan. Det var så himla roligt. Jag blev som ett litet barn och stod och hoppade i köerna, som btw knappt existerade tack vare att vi kom relativt tidigt. Första åket blev den nya berg-och-dalbanan Insane. Den var verkligen heeeelt galen och sjukt rolig. Tyvärr blev det bara två åk med den, men lätt att jag åker den igen när jag kommer till grönan nästa gång.

Detta var då min helg kort beskrivet. Något jag inte nämnt är att jag (som vanligt) käkat enormt mycket. Suck. :)

Puss å kram på er!
...& especially You

No comments: