Tuesday, June 02, 2009

Fireee!

God kväll mina vänner!
Jag har klarat av ännu en dag! En dag närmre sommarlovet. Varför går det inte fortare för?
Imorgon är jag ledig eftersom den enda lektion vi hade var inte nödvändig för mig i och med att mitt betyg typ redan är satt i det ämnet. Så imorgon får jag sova ut. En stund i alla fall, ska åka in till stan och se på bio och sen blir det picnic på reimers med cellen. Mycket mysigt.
Jag hittade en bild som min kompis kompis har lagt upp på facebook. Det är en eld i bakgrunden men det ser ut som den är över mitt huvud. Jag tycker att det ser lite coolt ut. Typ, apostlagärningarna fast över mig. Haha.

Ser ni elden? :P

Nej, time to make a phonecall and then sleep :)
Kram!

2 comments:

evelina said...

I can see the fire! The holy spirit is over you!:) /Eve

Elin said...

Victoria vi ses aldrig! Vi måste ses snart tycker jag!
Puss