Tuesday, June 09, 2009

En dag i Skärgården

Idag var klassen ute i skärgården hos vår mentor. Finaste stället ever. Sjukt fint var det.
Jag och några till drog ut på en promenad runt hela ön och hittade finaste gungan. Jag älskar verkligen att gunga, har jag sagt det någon gång? Det är så otroligt mysigt, och fridfullt på något sätt när man bara sitter där och svingas fram och tillbaka... Jag tycker om allt som är fridfullt har jag kommit fram till. Och det måste väl ändå vara ganska sunt när allt annat i den här världen är så otroligt stressigt och gå så fort. Jag är helt enkelt en ganska sund Victoria :)

Jag blev dock sjukt trött av allt gående och ätande... Stoppade i mig en hel pizza när jag kom hem, känns som jag kan rulla fram... Inget söt ätande för mig ikväll.

Kram på er!

No comments: