Monday, June 15, 2009

Daycare day 1

Idag tänkte jag börja på en nyttig vecka. Frukosten gick bra, resten av dagen på dagiset gick bra. Men sen förstörde vädret allt. Det är ju rena äta-varm-bulle-dricka-mjölk-vädret! Aja, jag ska ändå fixa cykeln sen och ta en cykeltur i regnet. Jag kan inbilla mig att cykelturen fixar de där bullarna jag käkat.

Första dagen på sommarjobbet klart. 14 jobbdagar kvar då. :) Jag fick gå i morse till jobbet (ca 20 min), men efter att jag fixat cykeln kan jag cykla dit de resterande dagarna på 10 minuter. Nice! Ibland är det långtråkigt, och man förfryser både ansikte och fingrar, men annars är det trevligt. Jag har dessutom lärt mig namnen på nästan alla barn. Det är grymt för att vara jag, det brukar liksom ta minst tre dagar för mig att lära mig namn. Bara av den anledningen förtjänar jag bullen lite :)

Kram på er!

No comments: