Friday, June 12, 2009

Fredag

Spöregnet var och hälsade på för en liten stund sedan.
Så jag satte mig i soffan med fötterna i ett fotbad och fixade naglarna medan jag glodde på tv.
Det är sommarlov, men jag har just nu inget emot regnet. Jag tycker det är skönt, och dessutom får jag inte dåligt samvete för att jag sitter inne. Jag är trött och ovissheten knackar på hos mina tankar igen.

Egentligen ville jag dricka varm choklad. Men jag är så mätt från frukosten (skål med fil och flingor + äggmacka) att det blev en mikroskopisk bit av 86% kakaochoklad. Det var ganska gott det med.

Ikväll bär det in till stan en stund. Fast egentligen har jag större lust att bara sitta hemma och mysa. Aja, det kommer nog bli ganska många sådana kvällar den här sommaren får jag hoppas.

Kram!

No comments: