Saturday, September 06, 2008

Victoria = tråkig?

Igår: Köpte jag en kjol och en sjal :)
Idag: Har jag städat och försökt att plugga lite
Imorgon: Blir det antagligen upp tidigt, gå till bussen och kyrka. Hemma blir det plugg.
Jag vill: Krama någon...
Jag vill inte: Åka till skolan på måndag.

Fy vad tråkigt jag har. Om en kvart blir det dock Eurovision Dance Contest. Ska bli väldigt intressant att se :) Det är så otroligt kul att titta på pardans och varje gång jag ser det får jag en sån lust att göra det samma. Dessvärre har jag inte riktigt de rätta rytmerna och takterna i min kropp. Läsning och att arbeta med hjärnan kanske är lite mer min grej? Fy vad tråkig jag låter. Det är sånt som inte ska stå i en kontaktannons. Hehe.

Jag fixade en snygg hästsvans idag. Jag plattade nedre delen av håret, satte upp det i en hästsvans men lämnade kvar en liten slinga. Den virade jag sen runt själva toffsen och satte fast med hårnålar. Enkelt och snyggt.

Jag lyssnade på Michael Alvén på cd när jag städade. Han är så grymt bra. Han pratade om att ofta så sitter vi och väntar på att något stort ska hända. Vi sitter och väntar på "den stora väckelsen", men ibland handlar det bara om att göra något litet som sen växer till sig.
Gör något litet för Gud helt enkelt.

Jag funderar på att äta en blodgrapefrukt...
Kram!

1 comment:

Sara said...

Du låter inte alls tråkig! Det är kul att lära sig nya saker och använda de små hjärncellerna, någon nytta ska man väl ha dem till ;)