Monday, September 22, 2008

Pluggat klart?

Joo, jag tycker det.
Det blev två timmar sammanlagt med ungefär en och en halv timmes break emellan. Om jag kommer ihåg allt imorrn får vi se. Jag upptäckte hur bra det hade varit om jag börjat plugga i helgen. Allt hade suttit så mycket bättre. Buhu :( Aja, ett VG kanske jag får på provet i alla fall. :)
Nu sitter jag här med lila ansiktsmask vilket gör att jag inte kan röra mitt ansikte över huvud taget. Allting är stelt och hårt. Jag kan inte le, inte rynka pannan, inte skratta, knappt prata!
Om ni tycker att jag pratar för mycket någon gång så ska ni kleta på ansiktsmask på mig, då får ni ett gott skratt och jag blir tyst.

Jag ska nog göra i ordning min frukost inför imorrn nu, sen blir det lite tv och sen sussinuss. :)
Kram på er!

No comments: