Tuesday, September 23, 2008

Kväll

Nu ska jag snart upp och sminka av mig och sen sussa. Jag förstår inte varför jag envisas med att sminka mig när jag ändå tycker att det är rena plågan att sminka av sig. Men jag kan inte sluta sminka mig, det är en inbiten vana och jag känner mig konstig utan det. Så ska det inte vara, men så är det :)

Jag kan inte säga att jag gjort så mycket nytta under tiden jag vart hemma. Jag har pluggat lite på samhället, but that's it. Jag kunde inte göra matten eftersom jag inte fattade någonting och mamma var inte hemma.
Dessutom har jag frossat i glass och kolasås, så nu känner jag mig... tjock? Fel ord, men ni vet en sån där skön mättnadskänsla som man får när man är lagom mätt på något nyttigt och en sån där jobbig mättnadskänsla som man får när man käkat för mycket onyttigt. Den senare känner jag i min mage just nu. Bläää.

Ush då, jag måste ju upp och duscha imorrn också. Suck.
Life is too much sometimes.
När man dessutom känner sig lite orolig över något man inte vet vad det är så är det extra jobbigt...

Jag vill ha en kram...

No comments: