Tuesday, September 16, 2008

Allt utom sömn

Så, just nu borde jag ligga i sängen och sussa sött.
Men icke sa nicke. Nu sitter jag här vid datan av alla ställen. Och inte har jag pluggat idag heller. Vad är det för fel på mig egentligen?
Idag kom jag hem från skolan, åt lite, läste tidningen, satte mig för att plugga, men sen tog det stopp. Jag bakade kladdkaka istället... (Ja, Victoria har brytit söt-förbudet, typ) Det är nämligen så att jag ger mig själv tillåtelse att äta sött, ibland. Jag ska äta mindre än innan, men det är inte heller helt och fullt stopp. Jag kan till exempel äta något sött när jag gjort något bra, som pluggat ordentligt. (Vilket inte var fallet idag, men det hoppar vi över...)

Så dessutom, när jag hade kunnat gått och lagt mig i tid och fått en timmes extra sömn, så gör jag inte det, utan jag sitter och glor på Legally Blonde.
Ärligt talat så är den filmen bra, och NEJ, det är inte för att hon påminner om mig, för det gör hon inte, utan hon är helt enkelt rolig.

Nu suckar min syster... Hon sover i mitt rum inatt eftersom Johanna sover i Tessis rum. Johanna kom upp som en liten överraskning till min brorsa.

nu ska jag sova :)
Kram

No comments: