Thursday, September 25, 2008

Slut i benen, huvudet och lite överallt...

Som överskriften beskriver så är jag alldeles slut.
Vi sprang nästan 4 kilometer idag på gympan, och jag som inte har någon kondition blev helt slut. Hur i hela friden ska jag orka nästa vecka när vi har konditionstest?
Det blir å äta mindre sött den här veckan då... Haha, nej, det kommer jag aldrig lyckas hålla. Do your best as it says. Samhällsprovet kändes helt okej, men jag är riktigt nervös över om jag kommer få ett MVG eller inte...

Belöningen kom när jag kom hem och mamma hade köpt Ben&Jerry's. Så otroligt gott!
Att käka Ben&Jerry's tar mig tillbaka till USA, när jag och Evangeline låg uppe på rummet, tittade på film och käkade Ben&Jerry's Phish Food. Minnen...
Varför är Ben&Jerry's så gott för? Och varför ska det vara så dyrt?? Frågor som jag aldrig kommer få svar på. Men kanske är det bra att det är dyrt? Det gör att man uppskattar det på ett helt annat sätt. Det blir en upplevelse och något alldeles extra att äta just den glassen. För Ben&Jerry's är inte vanlig GB-glass, Ben&Jerry's, de är en klass för sig...
Nu blir det Idol!
Kram

1 comment:

Anonymous said...

Victoria darling, vi måste börja träna! :P
Lägntar tills vi hittar något. Hoppas verkligen inte att du bangar nu ;)