Monday, September 15, 2008

Allt utom plugg

Jag sitter och pluggar på franska glosor, not.
Jag kan typ hälften, men sen tröttnade jag. Franska är äckligt.
Därför sitter jag och gör allt annat än att plugga. Jag skulle ju till exempel kunna göra ett par sidor matte. Men tror du jag gör det? Nej.
Jag gör allt utom plugg.
Som att skriva här. Vilket jag typ aldrig gör annars, och det har ni kanske märkt?

Ni vet att jag skrev om mitt söt-förbud. Personligen tycker jag att jag skött det ganska bra. Visst drack jag en milkshake i fredags och åt lite glass igår. Men det är inte så viktigt. Hehe. Anledningen till milkshaken var att jag höll på att dö av chokladabstinens, och dessutom hade min syrra precis brytit sitt. Så jag tyckte att jag förtjänade lite milkshake.
Sen kom jag på att söndagar är okej att äta efterrätt, om det sker i måttliga mängder, vilket jag faktiskt hållt. Så nu är det bara två veckor kvar, hälften har gått!
En sak jag märkt är dock att i och med detta söt-förbud så äter jag mer annat. Jag äter mer mat och sånt. Bra eller dåligt? Svårt att avgöra.
Men livet ser ljust ut i alla fall!
Utom allt plugg då... Som jag btw måste gå tillbaka till...
Efter att jag kollat myspace och facebook.

Vi ses och hörs!

No comments: