Friday, September 19, 2008

Tjoo

Nu ska jag snart kila ner till bussen så att jag kommer in till kyrkan på ungdomsmöte!
Ska bli riktigt nice.
Sitter och tuggar på femminuterskola och tänker på föreläsningen vi hade idag. Det var någon snubbe som föreläste om "MVG allt!". Tråk tänkte vi alla först, han kommer säkert snacka om att planera och blablabla, sånt som alla snackar om.
Men det visade sig att det var riktigt bra. Visst snackade han om planering, men på ett nice sätt. Han har även skrivit en bok med samma namn som föreläsningen och jag funderar allvarligt på att köpa eller låna den. Jag är en pluggis och MVG i allt skulle inte sitta fel ;)

När jag kommer hem och öppnar dörren ser jag tre stora, håriga spindlar med stora stirrande ögon(Överdrift? Kanske liiite ;) ) som springer över golvet. Fyyy vad äckligt! Spindlar är fula...
Vad jag menade med spindlarna vet jag inte.. Ville bara upplysa er om att sådana minsann finns på landet, om ni inte redan visste det...

I alla fall så har jag bara tagit det lungt, duschat, gjort mig i ordning inför kvällen...
Nu ska jag borsta tänderna och ta det ännu lite mer lungt.

Ha det!

Grattis Loren & Amanda
till lilla Prudence som kom
18 augusti.

No comments: