Sunday, September 21, 2008

Söndag

Sitter här med nackont och huvudvärk. Jag är trött och orkar inte tänka.
Men jag är glad ändå. :)
Hade lördagskvällen med min Hannah och hade det mysigt. Vi glodde på tv, snacka, baka (katastrofbak hehe) och glodde på roliga idolklipp. Dessutom brände jag hennes pizza... Jag är inte gjord för att laga mat och baka säger jag bara.
Tack för helgen Hannah. You mean a lot too me. <3

Nu är Fredrik och Rebecka hemma hos oss, jag måste plugga snart dock. Direkt efter bloggen bilr det engelska, samhälle och franska. Okej, direkt efter bloggen och facebook... Och bilddagboken. SEN ska jag plugga :)
Ush, jag vill inte. Men jag måste ta tag i det. Det känns jobbigt nu, men belöningen kommer.. :) (I himlen känns det som ibland...)
Livet går upp och ner.
Men jag älskar min Gud.

Gud är seriöst my one and true love. Vad skulle jag göra utan honom?
Han sviker inte, han älskar oavsett, han säger inte massa jobbiga saker,
han blir inte plötsligt tyst, He will always love me.
I love my God.

No comments: