Thursday, September 25, 2008

Vacker höstmorgon

Så, snart har vi samhällsprov. Jag har pluggat som en galning på det men jag är fortfarande lite osäker på vissa saker. Jag får se hur det går. *Please MVG, please MVG*
Igår snackade jag med min samhällslärare och jag fick låna en bok. Alltså drog jag in till stan och tänkte plugga på södermalm. Men på vägen träffar jag Alice och hon är så snäll att hon bjuder hem mig till sig. :) Myys. Så jag satt där i hennes rum och plugga med en smoothie. Gott gott. :)
Sen drog vi in till kyrkan och väntade på bönen.

Idag är en lång äcklig skoldag. med tusentals lektioner som är dötrista. Känner ni hur otroligt positiv jag är nu? ;)
Men seriöst, allt jag önskar just nu är att få bli sjuk. Haha, helt störd önskning, jag vet. Men jag vill få en liiten förkylning och lite feber, så att jag kan sitta hemma och mysa i soffan med ett täcke utan dåligt samvete. Mmmm... Men tror ni att jag blir sjuk? Neej, självklart inte. Tänk att man aldrig kan få det man önskar. Haha.

I alla fall så var det en otroligt vacker höstmorgon idag. Jag älskar det vädret som är nu. När det är lite kyligt på morgonen, dimman ligger som ett täcke på marken, solen skiner på de färgade löven. Allting får som ett helt annat, nytt ljus.
I love it!
Det är då det är riktig höst och enligt metro så ska det hålla i sig till söndag. Kanske jag kan unna mig en lång mysig promenad i höstskogen på lördag. Myspys.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom inför provet.
Ha det nice.

Håll ut, snart är det helg.

No comments: