Tuesday, September 23, 2008

Snart går bussen

Jupp. Tänkte bara uppdatera lite snabbt.
Har precis haft franska prov och fick sluta när man var klar. Men i och med att mina bussar går så otroligt roligt (Or not), så sitter jag och väntar.
Franskaprovet gick bra. Det var lite som jag inte tränat på och jag kan inte säga att jag fattade läsförståelsen särskilt bra. Men det löser sig nog. Ett VG blir det nog skulle jag tro.
Nu ligger en torr muffins och väntar på mig i väskan... Kommer du ihåg dem Hannah? Hehe. De smakar faktiskt rätt så okej, bara att de är helt snustorra.
Biblioteket stänger snart och jag vill inte att bibliotikarien ska sitta och bli irriterad på mig. Så nu kilar jag. Frågan är bara vad jag ska göra i tjugo minuter?
Sitta som ett mobboffer i en korridor?
Jag vet inte.
Jag uppdaterar lite ikväll eller när jag kommer hem.
Kram!

No comments: