Monday, September 22, 2008

Hemma

Nu är jag hemma. Tjohoo. Det blir som sagt vrålplugg på franska. Vråååååålplugg.
Dessutom så ska jag göra maten idag också. Mamma är i Uppsala och pappa kommer hem sent. Så det är bara jag och lillsyrran.
Jag ska försöka plugga i två timmar sammanlagt, kanske tre, beroende på hur allt går. Jag kanske får värsta flytet liksom, vem vet?
Jag ska även försöka hinna sätta på ansiktsmask, mitt ansikte är självlysande på grund av alla finnar som dykt upp. Att jag tänker käka choklad ikväll hjälper nog inte heller... Hehe.
Men men! Jag ska faktiskt försöka få någon tid hos en hudläkare, jag har nämligen fått ärrbildningar i tinningarna pga akne och jag vill inte se ut som värsta gropiga kratern. Typ, Victoria blir måne liksom. Jag måste även få någon remiss eller nått pga min allergi mot olika frukter och nötter. Jag käkade en nektarin i somras och bara på någon minut så svullnade mina läppar upp och jag fick värsta allergiska reaktionen. Vilket inte var så bra. Min allergi blir värre och värre. Ush ush...
Så, nu är klockan fyra och plugget ropar!
Vi får se om jag bloggar något mer idag.

No comments: