Monday, September 21, 2009

Rollin' rollin' rollin' rollin'

Vilket härligt cellgruppsmöte det var idag! Så glad att jag åkte in de där två timmarna. Men nu sitter jag här i min grundskola med en varm choklad och väntar på far min. Han har sagt att han ska åka härifrån vid åtta så att vi är hemma till nio. Om vi lägger till en halvtimme på det så kanske vi kommer lite närmre den exakta tiden. Aja, jag missar i alla fall inte hela svenska hollywoodfruar, och det finns pannkakor kvar när jag kommer hem. Så jag är nöjd ändå. Svenska Hollywoodfruar alltså. Bara för att det har blivit ett sånt himla spektakel kring Anna Anka så måste jag se om hon verkligen är så hemsk och jämställdhetsfientlig som alla tycker. Asså hjälp, låt kvinnan ha sin egna åsikt Sverige! Det är en sak jag tänkt på faktiskt, det är inte lätt att ha en egen åsikt i Sverige. I Sverige har man rätt att uttrycka sina åsikter, så länge man uttrycker de rätta åsikterna. Allting ska alltid vara så himla politiskt korrekt. Nej! Dags för att våga tycka annat än det som är "rätt".

Annars så... Livet rullar, ibland saktare och ibland stannar det till då det stöter emot en sten. Men allt som allt rullar det, och för det mesta är det ganska kul.. Oj vad djupt det blev

Kram!

1 comment:

Evynina said...

Jag förstår dig, min pappa är oxå super seg,säger han åtta då blir det en halvtimme tidigare...suck-_- Pappor.....;)