Sunday, September 06, 2009

It's OK if you don't get it...

Kvällens höjdpunkt:
Jag och Therese ska flytta hennes rätt så tunga sängbord in i hennes nya rum. Vi sätter oss ner på huk för att lyfta med benen, ni vet, som man ska.
Båda: Ett, två, tre!
Plötsligt lyfter Therese på rumpan istället för att ställa sig upp med benen
Jag: Men Therese! Du gör ju helt fel!
Therese: (Med en helt seriös min) Nej, jag lyfte ju med ryggen!
Therese och jag bryter ihop på golvet och garvar i flera minuter.
Det ska tilläggas att detta skedde efter några glas cola och capuccino-glass...

Jag säger dock såhär om mig och min syster: When people don't laugh at our jokes, I don't see it as a "you had to be there"-thing, but more lika a "you have to be mentally retarded like us"-thing.

Haha, älskar dig syster! <3333

Hon och jag åker och våldgästar vår bror och hans flickvän i Norge den 23 oktober förresten. It'll be awesome!

1 comment:

Therese said...

Yees! I know I know, jag äger ;)