Monday, September 28, 2009

Morgonpromenad <3


Hihi. God morgon! Det blev inget inlägg igår då jag sov över hos Hannah. Jag fick tillåtelse från min kära syster att äta muffins. Vi har ju onyttighets-förbud. Hannah och jag har en tradition dock som är för lång för att brytas. Alltid muffins. Så muffins blev det. Himmelskt var det, trots att de blev lite hårda. Att glömma bort dem i ugnen är inget att rekommendera.

Hannah går på Södertörns högskola, vilket passade sig bra eftersom det bara är en ca 15 minuters promenad därifrån till mitt gymnasium. Så jag fick mig en liten morgonpromenad då jag också hade mitt morgonprat med Gud :) Det var så vackert imorse. Marken var alldeles blöt och löven låg på marken. Himmlen var klarblå och när jag andades blev det lite rök runt munnen. Wonderful :) Sånna här höstar är det jag gillar.

Ikväll blir det cellgrupp hos Liia. Ska bli kul att träffa tjejerna igen. Och Evelina, du MÅSTE komma :)

Puss på er!

No comments: